Förkyld prinsessa

Förkyld prinsessa

Det var när hon låg och sov så här ute på balkongen i 3 tim igår em som hon tyvärr blev is kall... och idag är hon jätte förkyld min lilla sötid... Näsan rinner och hon hostar hela tiden... stackars liten... I kväll har hon haft jätte svårt att somna pga det så jag ska strax lägga mig hos henne och trösta och mysa...

Dagen idag var speciell, allt fokus har varit på Gizmo & Co och vi har suttit i möten från kl. 13 - 17 jag och JIG. Prinsessan har varit en ÄNGEL heeeela dagen och varit med i alla möten utan att säga "pip". Snällare än så kan hon inte vara! :-)

Nu har kl passerat 24 och min prins har precis fyllt år!

Oj, nu är Johanna vaken igen... GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: josefine

KRYA PÅ DIG JOHANNA!
Kram / Elian


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91