What a day..!

168397-2079
Dagens julkalender... 5:e december.

Jag tror aldrig att jag skrivit dagens 1:a inlägg så här sent... orsaken är den att min älskade Johanna är SÅ mammig sedan några dagar tillbaka. Hon vill helst att jag ska bära runt på henne heeela tiden så det är inte lätt för mig att få gjort något.... Jag kan säga att jag är extremt glad över att jag i alla fall fått duschat & klätt mig ;-)

För att jag skulle få lite tid att göra annat på så smsade jag Heidi som kom hit men tyvärr hjälpte inte ens det idag.. Johanna ville - trots att Heidi var här och lekte - bara vara hos mig... Därför undrar jag om hon kanske inte är helt i form....? Vad det än är så hoppas jag att det går över fort för vi reser till Stockholm imorgon :-)

Nu somnade hjärtat precis i sin säng så nu ska jag ÄNTLIGEN fixa lite här hemma också ska jag självklart blogga också :-)

Jag hoppas att du har en härlig dag och att du får gjort mer än mig ;-)  och bättre sent än aldrig kommer här dagens citat:

"Bara genom träning kan vi utveckla en färdighet eller förmåga som vi vill äga."
/ Ur "En härlig bok".

Tänk på det - om det är något du vill bli bättre på, lära dig etc så gäller det att träna, träna, träna, för man kan inte bara säga att "en dag ska jag vinna medalj i OS" och sen  lägga  sig  i soffan och slappa och äta chips och vänta på att det ska ske..... ;-)

Kommentarer
Postat av: http://rosabubblan.blogg.se/

Hinner du nån gång att svara på kommentarerna? Kram!

2007-12-05 @ 14:08:23
Postat av: AnnaStina

Ja! jag satt uppe och svarade på kommentarer till kl. 2 i natt. Kan missa någon ibland men svarar så ofta jag kan! Kram :)

2007-12-05 @ 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91