Vi super myste på beachen igår!

168397-2253
Här är vi på beachen igår. Det är så varmt att vi mest håller oss i skuggan under parasollet. Också vill jag inte att Johanna är i solen heller så skuggan skyddar bra :-)

Det var såå underbart att vara på beachen igår för det var en riktigt varm och skön dag med knall sol :-)

Kata Noi Beach är helt klart en av mina favorit beacher för det är så lugnt och stilla där också är det mysigt att kunna gå upp och äta god lunch på Katathani Resort.

Jag ser föresten  att ni är många nya läsare som undrar om JIG?, min sambo & Johannas pappa, han är så klart här med oss men han önskar ej att vara en del av bloggen så därför är han "osynlig" . Men han är här med oss! :-)

Kommentarer
Postat av: Micka

Älskar att läsa din blogg =) Det är underbart att se alla bilder från Phuket. Jag ska själv dit om två veckor och när jag läser din blogg så längtar jag ännu mer =) Hoppas ni har det bra i värmen! //Micaela*

2007-12-30 @ 15:13:10
Postat av: Stina Tirsen

God fortsättning på nya året!Kramar från Mormor

2008-01-01 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91