Vårt hotellrum!

168397-2163
Bild från Evasons hemsida på den typ av rum som vi bor i.

När man ser sånna här bilder på ett hotels hemsida tänker jag ofta: "ja, ja, det där rummet har de valt ut bara för att visa hur fint det KAN vara men den utsikten har man säker inte till 100% då man kommer dit" Men vet ni - vårt rum ser ut E X A K T så här! Det är nästan så att jag tror att de fotat vårt rum! ;-)

På morgon då jag drog undan gardinerna och visade Johanna denna utsikt så log hon med hela ansiktet och såg överlycklig ut och det gjorde jag också.. detta är underbart! :-)

Oj, nu tror jag min lilla darling håller på att vakna, eller också är hon bara varm..? Hon tyckte att det var "sådär" kul att få på sig sunblock 30 på morgon men hon har på sig den SÖTASTE klänningen för vi var faktiskt tvugna att starta vår 1:a dag här med crazy shopping p.g.a att ALLT vårt bagage saknades.. Det var hemskt att inte få varken vagn eller våra 3 väskor men tack vare en BRA försäkring så såg vi det positiva i det negativa och åkte iväg till en shoppingmall igår kväll och gick helt "bananas" ;-)

Lovar så klart att fota och visa så FORT min kamera börjar fungera igen. Jag köpte bl.a. en jätte fin sommar/strand klänning från "Billabong" i grönt / vitt som jag har på mig nu + nya jätte fina flip flops som är hur sköna som helst :-)Och Johannas rosa klänning är som sagt bedårande...


Nu ska jag springa ner till vårt rum och hämta strömkabeln till min kamera och försöka "återuppliva" den så ni får se lite bilder som jag tagit! :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter underbart! Hoppas nu får en hälig tid och att det löser sig med bagaget så fort som möjligt. Jag har aldrig varit i Thailand så det ska bli kul att få följa er dit genom din blogg! Kramar från Sara - en trogen läsare.

2007-12-15 @ 07:35:43
Postat av: Mille

Så synd med bagasjen, men den kommer vel mest sannsynlig snart tilbake;-) Håper dere får en fantastisk tid i Thailand! Og NYT varmen!!:-)

2007-12-15 @ 11:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91