Tvätten doftar underbart!

168397-2266
Johanna hjälper mig att hänga tvätten i det gästrum / Johanna rum som vi ännu inte inrett men det ska göras innan mamma (Johannas mormor)  kommer på besök den 22:a januari :-)

Något av det bästa vi har köpt sedan vi kom hit  är tvättmaskinen + torktumlaren för de går varma när man har en liten prinsessa som äter chokladglass, kryper runt på smutsiga golv och när man är på stranden med beachtowels som behöver tvättas osv osv. De har ett tvätteri på resorten men jag tycker att det är så skönt att få tvätta själv när man har lust :-)

Sen förgylls tvätten här av att deras tvättmedel luktar helt UNDERBART gott! De har så mycket mer doftande tvättmedel, diskmedel etc här än hemma så jag tror att de sätter i doftmedel som inte finns i Norge & Sverige (säkert förbjudna ;-) och det är till min fördel för jag älskar när det doftar så GOTT! :-)


Det här är de medel som gör att vår tvätt doftar lovely!

Kommentarer
Postat av: Cassie

MMycket rosa! :)

Postat av: Satu

Mmmm kommer ihåg det-att det luktade såååå gott!! =D

2007-12-31 @ 18:45:46
URL: http://satuelisa.blogg.se
Postat av: Elin

Åh, nu blir jag avundsjuk! :) Är själv något av en tvätt/sköljmedels-fetichist!! :)

2008-01-01 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91