Tuk-tuk bus.

168397-2132
Hedda, Johanna & Maria.

Johanna lekte massor med sina kusiner i den tuk-tuk som står inne på restaurangen. Hon älskar att busa med Hedda & Maria och de älskar att busa med Johanna :-)

JIG har tvillingsystrar och Hedda är dottern av den ena och Maria är dottern av den andra... :-)


Så här står Johanna överallt då hon får chansen. Idag i tuk-tuken, igår på bänkarna då vi väntade på att gå ombord på flyget. Hon står exakt så här också vinkar hon till alla som går förbi :-)

Min darling somnade gott och snabbt runt kl. 20.30 idag och det passade mig perfekt för nu har jag besvarat de kommentarer jag fått idag här på bloggen + att jag bloggar (som ni ser ;-) och sen ska jag ta tag i lite tack-kort som jag ligger efter med..

Det är så mycket jag önskar att bli färdig med före vi reser men jag inser att jag måste begränsa mig lite så vissa saker får jag fixa på plats i Thailand. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91