Status från Cph!

Hej alla underbara!

Nu sitter vi i en lounge på Kastrup (flygplatsen i Cph) och softar lite mellan flygningarna. :-) Det som ær så bra med lounger ær att Johanna kan krypa runt, det ær lugnt och stilla också gør det ju inget att allt man dricker & æter ar gratis! ;-) Så æven internet dær jag sitter nu ! :-)

Vi flyger vidare mot Bangkok 14.30 så nu ska jag førsøka hålla hjærtat vaken så att hon sover på flyget.

Dags att byta bløja på JOhanna nu. ;-) Jag reser føresten i Juicy Couture & Ugg idag. Super soft & skønt! :-)

Njut dagen!

Kramar! ♥


P.S vi hade galet mycket bagage och skickade många kolli & kg med SAS Cargo før att slippa øvervikt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det ska bli kul att följa din blogg från Thailand. Hoppas resten av resan går bra!

2007-12-13 @ 11:29:11
Postat av: Angel

Spännnade att följa er,du är verklgen en super mama.

Postat av: Anna Cecilia

Önskar er en bra flygning och att ni får det underbart i Thailand (kan man ha annat där?)

Sköt om er och jag ser framemot en massa bloggande när ni väl är framme och många bilder ;-)

Kram Kram, Anna

2007-12-13 @ 12:07:10
Postat av: fia

önskar er en toppen resa .. och att ni får härligt väder där nere .

2007-12-13 @ 12:21:31
URL: http://ajaxen.blogg.se
Postat av: Silje

God tur videre:)

2007-12-13 @ 13:21:14
Postat av: jill

Hoppas resten av resan går lika bra. Inte dåligt av dig att blogga på vägen. Ta hand om er!

2007-12-13 @ 17:22:33
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Sanna N

Trevlig resa goa du o njut o ta vara på dagen, hoppas du bloggar vi kommer sakna din härliga positiva blogg..kramis från mig

2007-12-13 @ 18:50:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91