Oss igår kväll.

168397-2251
Här är vi på väg ut att äta igår kväll. Jag har på mig ny topp från French Connection, linne från By Malene Birger och mina favvo jeans från Fornarina. väskan shoppade jag på Evason Resort och flip flopen är mina nya favorit skor ;-)

Igår kom vi hem från beachen runt kl. 16 och då gick vi raka vägen ner till poolen och badade, sen upp på rummet och fixade till oss och sen ner till poolbaren för middag. Igår var dagens rätt "fläskgryta med ris", eller "köttbullar & skink pasta", båda var jätte goda! :-)

Det är så mysigt att äta på hotellet för där har Johanna lekkompisar också är det bekvämt avstånd hem :-)


Här är jag tillsammans med Johanna och hennes lekkompis Alexandra. Alexandra leker sååå bra med hjärtat och jag ser att Johanna ser upp till henne som är lite äldre. Igår t.o.m. gick hon och höll Alexandra i handen så hon gör framsteg :-)

Jag kom precis på att jag kanske borde blogga dagen från morgon - kväll och inte hoppa från morgon till kväll och sen till morgon igen.. märker att jag är lite stressad eftersom jag har så extremt få tillfällen att blogga på.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättesnygg topp från French Connection!!! /Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91