Nya sommarkläder till Johanna.

168397-2184
De små söta sandalerna från "Hush Puppies" invigde Johanna igår och det var så sött att se henne gå i dem :-) (hon går ännu och håller mig i handen)

Eftersom vårt bagage inte kom fram samtidigt som oss så åkte vi iväg och shoppade kläder till oss alla 3  i fredags och längst tid tog jag till att shoppa till Johanna för det finns SÅ mycket FINA barnkläder här att jag ville ha precis "allt" ;-)

Men det som till slut fick följa med hem var bl.a. det ni ser på bildern och jag känner på mig att dessa blir favoriterna i Johannas sommargarderob här nere :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

Hur söta kläder som helst.

Postat av: AnnaStina

Tack snälla du! :)

2007-12-16 @ 10:15:28
Postat av: Becka

pink is my favorite color!

2007-12-16 @ 11:51:50
URL: http://pinkbecky.blogg.se
Postat av: Carro

söta kläder:)

2007-12-16 @ 11:54:29
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91