Mysigaste (nobel)middagen!

168397-2142
Min darling hade "fest" i kväll.... en helt egen Nobelfest helt enkelt ! ;-)

Mitt i all stress så har jag haft den mysigaste middagen i kväll med min kära vän Kjersti och jag är SÅ glad över att jag tog mig tid till det för nu kommer det att dröja lääänge till nästa gång... och vänner ska man prioritera! :-)

Jag slängde ihop min "klassiker": pasta med räkor i curry och till dessert super god chokladglass. Den här middagen passar mig perfekt för den går blixtsnabbt att fixa till och den är ett säkert kort för den är alltid lika jätte god.

Johanna STOR koste sig genom heeela middagen och för första gången någonsin så lät jag henne hålla på att "grisa" precis hur mycket som helst :-) Och gissa om hon tyckte om det! Hon ÄLSKADE det! Hon hällde över Solrik (norskbarndryck, typ som "Mer") i skålen med majs och hon plaskade i det med båda händerna och sen satte hon händerna i håret ;-)  Och vi riktigt såg hur hon tok myste och hade "the time of her life" !

Efter detta lilla "event" så passade det bra med ett bad + hårtvätt :-)  Sen nattning och då fick jag och Kjersti mysa vidare en stund med desserten innan hon gick hem.

TACK Kjersti för den mysigaste kvällen och för de super fina julklapparna som står här framför mig. Du är bara en helt unik vän och jag är så enormt glad & tacksam för att du finns i mitt liv. :-)

Nu ska jag blogga från dagen och visa er lite shopping...!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Ser ut som hon hade det riktigt roligt under middagen! :)
Tänkte fråga om man fick norpa åt sig receptet på "pasta med räkor i curry"?! Har sett dig skriva om den flera gånger och det låter ju så himla gott!!

Ha det bra och hoppas att ni inte har det allt för stressigt inför resan!

Postat av: Kjersti

Takk det samme, vennen:-)

2007-12-11 @ 07:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91