Min namnsdag!

168397-2134
Dessa härliga dvd´s fick jag av min JIG idag på min "Anna dag" så att jag kan ta med mig dem till Thailand och mysa med dem där. :-)

Eftersom jag har ett dubbelnamn så har jag ingen "riktig" namnsdag så i min familj har vi alltid firat "Anna" dagen från det att jag var liten. Det har liksom blivit en "grej" och jag får ofta både blombud och kort av min familj på min dag vilket alltid värmer lika mycket varje år :-)

Till saken hör att min närmaste familj (mamma, pappa, bror) kallar mig "Anna" , men alla andra säger Anna-Stina och jag är faktiskt lite stolt över att det är så för det är så lätt att man "tappar" ena namnet när man har dubbelnamn. Men när jag växte upp så var Anna ett så pass vanligt namn att jag envist alltid presenterade mig som Anna-Stina för att det var mer speciellt och så har det fortsatt så jag är alltså Anna för en del men Anna-Stina för de flesta ;-)

Från en Anna till alla er andra "Annor" vill jag säga.....

... stort GRATTIS på namnsdagen!!   Jag hoppas att din dag är fantastisk! :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

tackar :) grattis till dig också :D

Postat av: Erica

Heter Anna Erica så tack så mkt och grattis till dej =)

2007-12-09 @ 21:51:53
Postat av: Madde

Tackar tackar!!!
Hade inte ens kommit ihåg att både jag och min dotter har mamnsdag idag,

Ha en tevlig kväll

2007-12-09 @ 22:01:12
URL: http://www.elliesdagbok.blogg.se
Postat av: Cecilia Anna Eva

Grattis tillbaka från en annan Anna!

2007-12-09 @ 22:02:02
Postat av: LinnM

tack och grattis! heter Anna i andra namn + att min födelsedag är idag. Så dagen har varit toppen. Har inte läst din blogg på ett par dagar, så det var så kul att läsa nu då du uppdaterat mycket. Nu ska jag avsluta födelsedagen med tårta och film :) Kram

2007-12-09 @ 22:30:41
Postat av: Ulrica

Grattis på namnsdan! Kramar från en Anna, i andra namn.. =)

2007-12-09 @ 22:32:18
Postat av: Anna

Tackar! Och grattis till dig också! :) Hoppas att du har haft en underbar helg!

2007-12-09 @ 22:38:51
Postat av: Princess Jessica

Grattis på namnsdagen sötaste vännen !!
Och tack för gratulationen från dig :) Jag heter
Anna i andra namn.
Hoppas att ni får mysiga dagar fram till eran stora resdag på torsdag.
Vi är i hemstaden och myser :)
Puss & kramisar till er sessor från oss sessor :)

2007-12-10 @ 07:32:19
Postat av: Mercedes

heter oxå anna i mellannamn =)

2007-12-10 @ 15:44:06
Postat av: AnnaStina

Vad underbart att vi är så många "Annor"! :) Jag hoppas att ni alla fick en lovely dag igår och att ni njuter tiden fram till jul! Kramar! :)

P.S Princess Jessica- Hur länge blir ni hemma? Jag ska posta en liten sak och undrar om jag ska skicka den dit eller till Norge? Please - let me know ;) Du får gärna smsa adressen om jag ska senda till Sverige :) Puss & Kram! :)

2007-12-11 @ 01:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91