Julklappsinpackningstips!

168397-2146
Vackra julklappar.

Se så fina julklappar underbara Kjersti överlämnade till oss idag! :-) Vackra paket gör mig lycklig och jag tänkte använda hennes fina inpackningar till tips:

Den fina "Merry Christmas" etiketten som sitter på flaskan kommer från "Ordning & Reda", de finns i några olika utföranden och är bara SÅ fina tycker jag :-)

Den rosa påsen med silkespapper som tittar upp + "Noel" etiketten kommer från "Panduro Hobby" (det var denna påse + etikett som jag shoppade där för en tid sedan och tipsade om här på bloggen).

På det vita paketet har Kjersti fäst ett litet silver hjärta och en sån detalj förgyller verkligen  inpackningen :-)  (Och en kul sak är att jag har shoppat exakt samma hjärtan för att använda till exakt samma sak :-)) Du finner dem på "Shabby" på Frogner.

Jag ser fram emot att dricka den goda "Petit Chablis" för det är ett av mina absoluta favorit viner! :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller verkligen med dig om vinet, otroligt gott!
Jag hoppas att ni får det riktigt trevligt i Thailand. Jag har inte føljt din blogg så længe, så.. ska ni jobba dær eller ær det bara en lång semester?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91