Johanna softar...!

168397-2233
Min darling ligger och myser och dricker sin välling i nya soffan. P.g.a. värmen så dricker hon mer än hon äter och det fungerar utmärkt  för jag har tagit med hur mycket välling som helst.! :-)

Här ser ni lite av vår nya super sköna soffa och en av de två lampor vi shoppat :-) Jakten på den perfekta soffan pågick en stund men då jag såg den här så sa det "klick"! ;-) för jag såg direkt att det var den rätta!

Nu då jag sitter och bloggar så sitter vi under tak i skuggan och det är såå varmt men det är ju bara lovely! Jag dricker en kall god Singha (lokalt öl) och vatten. Här nere blir det mer ön än vin p.g.a. två saker: 1. öl släcker törsten bättre. 2. vin är dyrt här. När Johanna vaknar blir det lunch: "fried rice with chicken", min favvo! :-)

Kommentarer
Postat av: Lulu

Søt og laidback liten pike!

Postat av: Mjuk

Soffan är underbar!!!

2007-12-28 @ 11:12:33
URL: http://marysfavoriter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91