Jag älskar ljus!

168397-2045
Jag har dekorerat kristall ljusstaken från Sia med att hänga på en söt ängel (även den från Sia) och de gröna kvistar ni ser är de oäkta kvistar från Sia som jag köpt för att ta med mig till Thailand. Om vi skulle firat jul hemma så hade jag shoppat äkta ädelgranskvistar för de sprider så härlig doft.

Å vad jag älskar att tända ljus!  Det skapar så härlig stämning och gör hela miljön så mycket mysigare. Så - med risk för att det ser ut som ett "altare" ;-) så ser det nu ut så här på en av våra öppna spisar (en kamin) i vardagsrummet och jag tycker att det är riktigt stämningsfullt. :-)

Kommentarer
Postat av: Louise

Gud va mysigt ni verkar ha det överallt i hela huset. Som ett prinsesshus ju!
Ha de så bra!
Kram Louise

Postat av: AnnaStina

Å, tack så jätte mycket snälla du! :) Kram! :)

2007-12-02 @ 22:18:42
URL: http://gizmolinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91