Hello Kitty snacks!

168397-2260

Bilden blev lite otydlig.. men - den söta rosa Hello Kitty "väskan" köpte vi då vi var och storhandlade mat. Jag hade ingen aning om vad den innehöll - den var inplastad i hårdplast - , ville egentligen bara åt själva väskan för Johanna tycker om att fylla väskor med saker :-)

När vi kommer hem och jag öppnar den blev jag helt lycklig :-) det var Hello Kitty chips/snacks + Hello Kitty flingor i den. Jag vet inte om vi kommer att äta det? men påsarna förgyller i alla fall skafferiet ;-)

Kommentarer
Postat av: Hilde

Å, det ser ut som dere storkoser dere i Thailand!!
Leiligheten er lekker, og jeg går helt bananas av å se alt det supersøte Hello Kitty-stuffet:-) Tenk å hatt masse puter i gigasize...sukk. Har forresten akkurat den samme såpedispenseren som var på et bilde under her på badet selv. Og alle de boksene i handlekurven, det er jo bare for søtt:-)

2007-12-30 @ 18:24:48
Postat av: Linda

Vad gulligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91