Godnatt måndag 10:e december!

168397-2147
Dessa underbart söta änglavingar shoppade jag idag. Vingarna ska följa med till Thailand och jag ska fota årets julkort på Johanna med dem tänkte jag :-) De band ni ser är de man trär på armarna också sitter vingarna på ryggen som en "ryggsäck". Du hittar dem på "Kremmerhuset" och de kostar 99nok.

Jag har verkligen inte tid att blogga dessa dagar men det är ju bara SÅÅÅ kul så jag "smygbloggar" lite ändå mellan allt annat fix ;-) men - nu måste jag verkligen prioritera lite annat  här hemma och klockan är dessutom som vanligt en del så jag får säga...
 
TACK för idag!

Ni är så underbara som skriver så fina kommentarer till mig som lyser upp mina dagar :-) Tyvärr måste jag be så jätte mycket om ursäkt för att jag inte hinner svara er alla pga att vi snart reser MEN- då vi kommer fram till Thailand får jag massor med tid så DÅ! :-)

God natt och sov så jätte gott så ses vi imorgon igen! :-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

det är ingen fara att du inte hinner blogga även om det är det mysigaste som finns att läsa din blogg till morgonkaffet!
Se till att njuta den "sista" tiden i Sverige och ha det absolut UNDERBART i Thailand. Själv får jag se fram emot 1 v i Egypten i feb MEN vet du vad, för första gången i mitt liv trivs jag precis just med att vara HEMMA :D

Kram!

2007-12-11 @ 07:36:04
Postat av: Sofia S

Haha! Vad kul, precis den idén hade jag också men Hedda var lite för liten för sina vingar så vi tar det nästa år! :-)
KRam kram!!

Postat av: Veronica

vännen, har varit dålig på att läsa din blogg, pappa o barn har varit sjuka. men nu när jag är här vill jag önska dig en super resa, är avis, ni kommer ha det så bra, hälsa familjen! massor med kramar.

2007-12-11 @ 09:37:01
Postat av: christine

hej! vet du från vilket märke vingarna kommer ifrån? helt ljuvliga ju! tänk om dom finns i sverige oxå...

2007-12-11 @ 20:00:43
URL: http://myalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91