Godmorgon tisdag!

168397-2203
Eftersom min kamera är "out of order" så får det bli en bild från igår...

Nu är klockan 10 här och vi är på väg till den underbara frukosten i ett strålande vackert väder :-)

Planen idag är att åka och köpa möbler etc till lägenheten så tyvärr blir det inte så mycket sol & bad idag heller. Jag & JIG börjar känna oss lite bleka här efter 4 dagar utan solning men vi får tänka på att vi har många dagar framför oss! :-) Nu måste fokus ligga på att få lägenheten klar så att vi kan flytta in och fira jul! :-)

HAPPY NEWS: Johanna är mycket bättre idag så nu sitter hon här i sin sommarklänning och är klar för att gå ut. Det känns hur bra som helst!! :-)

Jag önskar dig en underbar dag och lämnar dig med dagens citat:

"Allt går om du vill! Bestäm dig idag för att genomföra något som du drömt om."
/Ur "En härlig bok".

Åååå vad BRA dagens var!!! :-) Jag ska skriva mer om det ämnet senare för jag brinner för precis det dagens citat handlar om! :-)

Men nu - frukost och sen shopping.

Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

åh,vilken härligt mysig bild. =) ha en bra dag!

Postat av: Camilla

Men så spännande att få botanisera runt i thailändska möbelvaruhus! Fredrik och jag låg och pratade tapeter och möblering igår kväll :-)
Skönt att skruttan mår bättre idag, själv skall jag gå på avslutning i skridskoskolan ikväll, titta på Tilda och hennes små kompisar som skall åka sitt lilla program.
Ha en ljuvlig dag!
Kram camilla

2007-12-18 @ 07:20:34
Postat av: Malin

Jag tycker det är jättehärligt med tidsskillnaden! =) Nu har jag alltid något att läsa när jag sitter och äter frukost här hemma =)

2007-12-18 @ 07:23:36
Postat av: Emilie

Så skönt att lilltjejen är bättre idag! Då kan ni ju börja ert "nya liv" på riktigt nu.
Ha de fint!
Kram

2007-12-18 @ 07:42:37
URL: http://emiliej86.blogg.se
Postat av: Shopaholicmamman

Hej Du underbara=) Jag har skickat mejl till dig=) Gå och läs så jag kan fixa till bloggen =) hihi ha en underbar dag i värmen. jag är inte ett dugg avis :P massor med kramar till er!

2007-12-18 @ 08:05:18
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Lea

Hej AnnaStina
Här i norrbotten har vi också varmt idag, hela 5 plus grader, helt otroligt.
Varma Kramar!

2007-12-18 @ 08:14:36
Postat av: Silje

Så bra Johanna er blitt bedre:)
Ha en fin dag med shopping og sol!!

2007-12-18 @ 08:32:21
Postat av: Jessica

Vad härligt att läsa att Johanna mår bättre idag.
Hoppas ni får en riktigt härlig shopping-dag!

Kram Jessica

2007-12-18 @ 08:52:50
URL: http://jezza.wordpres.com
Postat av: Angel

Vad härligt,lycka till.

2007-12-18 @ 09:16:34
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: emma

ska ni bo där nere nu och sex månader fram åt?

2007-12-18 @ 09:17:09
URL: http://emma86.blogg.se
Postat av: Stina

Vad skönt att Johanna mås bättre! Jag är så glad att du bloggar vidare från Thailand. Så mysigt att komma in här och drömma sig bort. Kram på er från ett frostigt Stockholm

2007-12-18 @ 09:55:17
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: v

Vad skönt att hon börjar bli frisk nu! Vilket lyx att få inreda en lägenhet i Thailand! Jag har hört att det dessutom är superbilligt med möbler där. Då blir ju nöjet det dubbla :) Hoppas ni hittar riktigt fina saker idag.

2007-12-18 @ 11:42:34
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: Lissan

Skönt att hon mår bättre nu Johanna-tjejen..
Jag har gjort ett litet inlägg om din blogg - som ett bloggtips för jag verkligen älskar din blogg! Läser VARJE dag! Hoppas detta var okej med dig...?

2007-12-18 @ 12:00:52
URL: http://www.lisselissans.blogg.se
Postat av: Anonym

Oh, dina citat e helt underbara.. både igår och idag.. de ger mig kraft! :)

Ha en underbar dag

2007-12-18 @ 12:07:08
Postat av: Emma

Härligt att höra att Johanna är bättre! /Emma

2007-12-18 @ 14:39:31
URL: http://systrarofsweden.blogg.se
Postat av: Isabellas pappa

Gillar Johanna oxå att pilla på ögonfransarna? Det gör min Isabella, hon somnar alltid så.

2007-12-18 @ 14:39:48
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Serena

Så söta ni är! Och vad skönt att lillan mår bättre!

2007-12-18 @ 16:14:14
Postat av: Alinde

Vad härligt ni har det! Varför är aldrig din man med på nån bild? Vore kul att se er allihop!

2007-12-18 @ 17:32:58
Postat av: Tindra

Ville bara säga att jag precis har hittat din blogg tack vare att du gav Engla presenten (hon länkade till din sida). Jag drömmer om att få en liten tjej och min favoritfärg är rosa och jag har alltid varit stort fan av Hello Kitty ända sedan jag var liten. Så din blogg bara fastnade jag vid. Precis så som du lever ditt liv med din prinsessa så skulle jag också vilja leva när jag träffat min drömprins och fått barn. Jag har läst en hel del historiska blogginlägg och jag ville bara säga att man blir så glad av att läsa dina inlägg och se bilder på din lilla sockersöta dotter. Jag ser fram emot att få följa er vistelse i underbara soliga Thailand!!

2007-12-18 @ 18:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91