Godmorgon måndag!

168397-2137
Här öppnar Johanna dagens adventskalender alldelens nyss. Tröjan hon har på sig kommer från Benetton.

Jag älskar Johannas nya morgontid som idag var 9.15! :-) Det är så underbart skönt med sovmorgon eftersom jag är uppe till "mitt i natten". Jag vaknade till att hon stod upp i sängen och sa "mamma´" och ville att jag skulle värma välling till henne :-)

Nu är vi uppe och har precis öppnat dagens adventskalender och ska göra oss klara i flygande fart för sen ska vi iväg till Thailands ambassade och hämta ut våra visum till resan (de har bara öppet 9-12) och sen direkt därifrån till nagelfix. Idag ska jag ta bort akryl och gå därifrån med franskmanikyr. Det var det jag skulle göra förra gången men ombestämde mig där och då men idag är det ingen återvändo ;-)

Sen är det en del på "att göra" listan men vi kommer helt säkert att gå innom hemma några gånger i löpet av dagen för att äta /byta blöja etc och då bloggar jag så klart !


Här ser ni vad hon fick idag, en söt Hello Kitty tvål.

Nu önskar jag dig en dag fylld av glädje och ger dig dagens citat:

"Det är klokt att acceptera verkligheten som den verkligen är."
/Ur "En härlig bok".

Kram!♥

Kommentarer
Postat av: josefine

bästa citatet ever!
Puss sötisar, lycka till på ambassaden!

Postat av: AnnaStina

Thanx darlingen! :) Ja, detta citat måste vi skriva av och sätta på kylskåpet ;)
Puss! :)

2007-12-11 @ 01:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91