Godmorgon 2:a advent!

168397-2122
Här har vi precis öppnat dagens adventskalender. Johanna fick söta hårspännen från "Accessories" men det var INTE lätt att fånga henne på bild med spännet på plats, hon tog nämligen bort det så fort hon fick chansen ;-)

Jag blir lika nostalgisk och rörd varje gång jag tänder ett nytt ljus i adventsljusstaken och tänk.... idag är det 2:a advent, det betyder att det snart är julafton. Helt otroligt! :-)

Vi är ganska nyuppstigna här. Johanna väckte mig kl. 9 och jag älskar denna nya morgontid :-) Nu är hon super tröttis för hon somnade så sent i går och jag är på väg i duschen.

Jag önskar er en underbar advent fylld av glädje och mys!!

Dagens citat kommer här:

"Vi måste bestämma oss för att kunna skapa utrymme för förändring."
/Ur "En härlig bok".


Så här gör Johanna efter typ 3 sekunder ;-) Här ser ni föresten bättre bild av dagens kalenderpresent också, det är 2 hårspännen + 2 hårsnoddar med rosa rosetter på. Söta!

Nu förstår jag ingenting`? jag råkade trycka på en knapp och vips! så blev texten så här ful och konstig.. ja, ja,  det får vi ta för nu måste jag hoppa i duschen.

Njuuuuut advent! :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

Godmorgon fina ni!
Jag har varit så orolig att det skulle bli tunt i bloggen nu när ni är ute på äventyr, men det fixar ni så bra ändå. Härligt att följa era äventyr det lyser upp i det tråkiga december regnet. Ha en skön semester och jag fortsätter att vara en trogen blogg läsare här på min favvo blogg.
Många kramar Therese

2007-12-09 @ 09:46:01
Postat av: Engla

Åh så söt hon är, och jättefina spännen! Är det sådana kardborre?

Håller med Therese, så rolig läsaning här. Känns som att komma till ett riktigt mysigt krypin! Kramar!

Postat av: AnnaStina

Hej Therese!
Tack snälla snälla du! Nu blev jag riktigt HAPPY då jag läser vad du skriver till mig :) Jag lovar att göra mitt yttersta för att hålla bloggen igång lika aktivit som tidigare men i helgen hade jag bara SÅ lite tid över tyvärr så då blev det ju lite "si och så" med bloggandet.. Men som sagt - jag uppdaterar så ofta jag kan! :) Och jag lovar att blogga som vanligt från Thailand. Önskar dig en mysig kväll och en flott vecka! Kram :)

Engla-
Tack söta du! :)Du är så snäll som skriver så fint till mig :) Ett "mysigt krypin" är precis vad jag vill att min blogg ska vara så nu gör du mig glad!! På tal om spännena.. så kan jag berätta att jag har gjort iordning en liten "suprice" till dig som jag postar imorgon så du kan hålla utkik i postlådan senare i veckan ;) Önskar dig en lovely kväll och en mysig start på nya veckan! Kram :)

2007-12-09 @ 20:23:16
URL: http://gizmolinas.blogg.se
Postat av: Engla

Du är nog bland de goaste människorna jag "mött". Ett hjärta av guld har du och det märks på allt du skriver och gör tycker jag! Du är så helt naturligt!

Tusen tack rara, det är verkligen för mycket!

Önskar dig en underbar start på veckan också och en fantastisk resa! Min syster är i Thailand nu och jag saknar henne så, men hon kommer hem på söndag! Äntligen!

Många kramar!

2007-12-10 @ 06:59:01
URL: http://www.englasshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91