Fartfylld dag...

168397-2166
Här shoppar vi solcremer + after sun på Gardemoen. Jag köper alltid "Piz Buin" för deras solcremer är de bästa tycker jag! :-) Sen köper jag alltid (köpte den förra gången vi besökte Thailand också) en jätte bra barncreme till Johanna från Clarins med spf30.

var det den dagen då vi reste (bilden) och även idag. Efter mitt senaste inlägg tog vi en taxi till vår lägenhet och det var jätte spännade att se vad som hänt där sen sist vi var där i maj/juni. Och efter ett besök där fortsatte vi med taxi till "Big C" för att  äta och sen besökte vi ett stort varuhus som heter "Index" och vips var kl. 19.30 innan vi var hemma. Sen somnade vi alla gott på sängen och nu sitter jag här i mörkret på hotellrummet kl. 01.00 och ska försöka få till några inlägg om inte Johanna vaknar... Vårt rum är inte så stort så knapprandet på tangenterna hörs ovanligt mycket ;-)

Nu ska jag blogga om resan så att vi får dagarna i rätt ordning :-)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hei søte, nå er vi nok på nett samtidig. Glad for at dere er vel fremme! Gleder meg til å se bilder fra leilighet og alt. STORE klemmer fra Norge med minus 8!!!

2007-12-15 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91