Änglavakt låter finare än barnvakt..

168397-2071
Johanna och Heidi. Idag har Johanna på sig body från PO.P, t-shirt från Replay & Sons, strumpbyxor från MP och byxor från Juicy Couture. Jag försökte byta till hennes PO.P byxor före vi gick ut men nej, hon ville absolut köra Juicy idag ;-)

Idag kom min ängel Heidi och lekte med Johanna ett par timmar och den tiden hon är här är sååå värdefull för mig och sååå kul för Johanna så vi blir både nöjda & glada efter att Heidi varit här för hon sprider en helt speciell stäming runt sig som gör att man blir på det bästa humöret! :-)

TACK sötaste underbaraste för att du kom hem till oss så plötsligt. You made our day!! :-)

Och jag vet att änglavakt betyder något helt annat men jag tycker att det passar så bra att säga det om Heidi för hon är en ängel och när hon är barnvakt till Johanna så blir ju det helt enkelt en änglavakt.

Vi kom nyss hem från frissan och nu sover min darling sött i sin säng och jag njuter min nya "last"..... pepparkakor & julmust.. hmm.. jag får ursäkta mig med att jag snart varken får tag i det ena eller det andra så det gäller att passa på ;-)


Kommentarer
Postat av: caroline

vad härligt med så underbara vänner som ställer upp!

Postat av: Heidi

Du er bare for GOD!! Som alltid koste jeg meg masse med Johanna! :) Hun er verdens herligste gullunge! Mange klemmer

2007-12-04 @ 18:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91