Vi myser med nya "Mama".

168397-801
Jag och mitt hjärta på mammas balkong i kvälls solen..

Det är sååå MYSIGT att sitta och bläddra i blader tillsammans med mitt hjärta. Hon skrattar med hela kroppen då hon ser bilder på andra babys och pekar på dem och skrattar ännu mer. Helt underbart! :-) På bilden sitter med nya "Mama" och nya "Vi Föräldrar". Vi satt så här hur lääänge som helst och bara myste...! Kärlek får en ny dimension då man har barn! :-)

Jag tycker att svenska "Mama" är en SÅ bra tidning!! I nya nr är det intervju med coola tjejen Martina Haag (jag har läst böckerna, ser fram emot filmen!), snyggt modereporgare hemma hos Anette Qviberg och det UNDERBARASTE "hemma hos reportaget" hos en singelmamma med sin dotter. Hon har bara DEN fina lägenheten och hennes dotters rum är en dröm! Och hon är faktiskt väldigt lik  "Carrie" (min IDOL!) också har hon på sig en tunika från By Malene Birger som jag måste ha i min höst garderob! :-)

Det står föresten ett citat från Catherine Zeta-Jones också:
"För ett lyckat äktenskap krävs varsitt badrum. Punkt."

Jag och JIG har 3 badrum, varsitt + ett gemensamt..... med andra ord borde vi vara "safe" ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91