Vi är hemma & vi är happy!

168397-958
Här är vi alldelens nyss på väg hem. I bakgrunden ser ni vårt extremt super vackra hus... hur plastigt som helst ;-)

 Nu kom vi precis innanför dörren här och jag ska skynda mig att fixa mat till hjärtat. När hon har ätit ska jag BLOGGA! :-) Såg att jag fått fantastiskt många trevlig inlägg idag, så den här dagen ÄR en happy day! :-) Ska svara er senare, men som sagt, nu mat dags!

Vi tittade föresten förbi Johannas dagis där hon ska börja I M O R G O N! My god, tiden flyger! Mer om det senare....!

Kommentarer
Postat av: Kjersti

TAKK for kos treff i dag, vennen :-)
Og LYKKE til i morgen på første barnehage dag, det er STORT!!! Gøy å være med å titte i dag :-)
klemogkos

2007-08-28 @ 15:49:02
Postat av: Jill

Stor dag imorgon då. Hoppas den lilla finner sig bra till rätta från början. =)

Postat av: Sessan

Å vad spännande i morgon!!
Massa massa lycka till, jag glädjer mig till Bhg rapport ;0)

2007-08-28 @ 18:35:31
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: josefine

MASSA lycka till, Johanna kommer älska att se de andra barnen :)

2007-08-28 @ 19:17:29
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Kjersti-
Tack själv du underbara vännen min! :) Och det var super super KOS att du blev med till Johannas dagis!! Imorgon blir en helt speciell dag.. Jag hör av mig och berättar hur det gick! Kramar! :)
Jill-
Ja, hjälp - det känns jätte stort... Och spännande! Kram :)
Sessan-
Tusen TACK snälla du!! :) Jag lovar att skriva och berätta hur det gick imorgon :) Kram! :)
Josefine-
Thanx darling! :) Jag vet, hon kommer att ÄLSKA de andra barnen :) Blir mysigt att ses i morgon em! Nu hoppas jag att du & E myser i er nya fina soffa i kväll.?! Kramis! :)

2007-08-28 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91