Våran dag.

168397-678

Vi kom oss inte ut förrän efter 15 idag heller. Med andra ord har vi nya rutiner. Men det gör absolut ingenting, jag tycker att det är såå skönt att slippa stress och bara ta dagarna som de kommer. Något jag tyvärr oftast är väldigt dålig på... är extrem tidsoptimist vilket alltid resulterar i total mega stress till slut... Inte bra! Så - nu försöker vi ha "softa" dagar jag och min sessa :-)

Idag gick turen ner till city och solen den strålade på oss och det var riktigt varmt och skönt. Lovely! :-) Kollade in lite höstmode men det har kommit alltför lite ännu och jag är ingen "rea tjej" så just nu är butikerna lite tråkiga och röriga tycker jag.. Men snart så! Snart är de sprängfyllda med super fina höst kläder och som jag längtar!!! :-)

Shoppade nya blader.. norska "mamma" och "Kamille", ska mysa med dem senare i kväll...!

Kommentarer
Postat av: riibecca

Jag håller på det är skönare och handla i ordning & reda än bland reaplagg som ligger i stora högar huller om buller..
Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91