Trött mama...zzz...

Jahaja, det var den kvällen... Jag vaknade precis, nu strax efter kl. 24, på sängen brevid Johannas säng med linserna så torra att den ena ramlade ut (det var TUR! jag hittade den på min egen kind...). Så det var den kvällen det.. ;-)

Var så himla kaxig tidigare i kväll då jag hade stora planer på att gå ut en sväng på "Båten" (stället som gäller i Luleå på sommaren) men nejdå, somna gjorde jag och kanske lika bra det för då är jag pigg & glad i morgon bitti då hjärtat vaknar.

Jag har haft en SUUUUUUUPER mysig dag hemma hos min veninna Lotta i hennes trädgård. Vi åt jätte god pastasallad och drack gott vin och hade "girl talk" i flera timmar i strålande solsken. Helt LOVELY!! :-)  Sen hem till mamma & Hans vid 17 tiden för då var det middag med min mammas sambo Hans son med familj som gäster.

Vi åt jätte god lax rätt och super god chokladkaka med jordgubbar och Johanna tok busade med deras son på 7 år och var sååå busig när det spelades hockeyspel här, hon hängde runt rinken och försökte ta pucken, så jag ser framför mig att hon kommer att hänga runt rinken när Luleå Hockey spelar en dag och spana på killarna.. ;-)

Efter denna underbara lördag gick jag in på sovrummet för att natta mitt hjärta vid kl. 20.30 och blev som sagt där till alldelens nyss.. Ska bara blogga lite nu med min egen pc så att ni får se bilder från dagen, sen ska jag krypa ner i sängen för jag känner mig hur trött som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91