The story of my life...

168397-976
Intervju med mig i "Aftenposten" fredag 1:a november 2002.

När jag startade min butik Gizmo & Co så var denna intervju med mig i  tidningen dagen före den stora öppningen vilket gjorde att jag fick världens bästa premiär dag ! :-)

Jag ska berätta mer om detta en annan dag för nu är jag SÅ trött och måste absolut hoppa i säng. Men - jag tyckte att artikeln passade in idag för de senaste dagarna har jag ju varit er "bloggsyster" i princip hela dygnet... för så här tidigt, kl.01, kan jag inte minnas då jag gick och la mig senast?

God natt & Sov gott, vi "ses" på torsdag! :-)

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej Anna-Stina!
Du kanske har skrivit det, men jag bara undrar när Sessan ska börja på dagis? När ska du börja jobba igen och med vad? Blir det butik igen? Önskar att du hade haft en butik här för du har precis min stil och smak.=)
Din blogg är så bra! Den allra bästa! Ha en fin dag!=)

2007-08-30 @ 08:11:15
Postat av: trine

Darling, Gizmo & co var verdens beste butikk! Jeg leste den den artikkelen i Aftenposten! Det er jo Gizmo sin fortjenenste at vi ble kjent:)! ER helt siker på at du kommer til å starte en ny butikk en dag! Ønsker prinsessene en strålende høstdag! Lykke til på dagis!
Kramis

2007-08-30 @ 08:36:37
Postat av: Sarah

hej!
Såg för några inlägg sedan en bild på din underbara "påsväska" från Gizmo! Helt underbar!! Genast så tänkte jag ju "den måste jag bra ha!" Därför tänkte jag bara höra med dig om du inte möjligtvis har kvar någon sådan som du vill sälja :)?
Kramkram

Postat av: L

Är det så att du har en syster som heter Christine, bor i Gbg och jobbar som nagelteknolog?? :)

2007-08-30 @ 10:38:32
Postat av: Anna

ojoj hur orkar du vara uppe så länge varje dag. Jag går och lägger mig runt 22-22,30 för sen börjar jag jobba kl 05,30:)

2007-08-30 @ 13:49:07
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91