Suuuuper mysig eftermiddag.

168397-738

Här MYSER jag och min sessa hemma i min bästis Lottas trädgård i eftermiddag :-) Kidsen sov om varandra men hann leka en liten stund i gräset. Johanna är såååå glad i Lottas barn Stina & Mimmi, hon blev helt till sig då hon mötte dem idag. Sånt gör mig glad! :-)

Jag är sååå IMPONERAD över Lotta som är hemma ensam med sina 3 kids då hennes mann är en del i svenska styrkan i Afghanistan. Inte nog med att hon fixar ALLT med kisden (7 år, 3 år och 2 år), hon jobbar dessutom som tandläkare. Hon är en power girl! :-)

TACK Lotta för en helt perfekt dag.! Jag fick massa energi av vårt härliga girl talk idag och jag längtar redan till imorgon då vi ses igen. ! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91