Sov gott!

Sleeping beauty!
Bilden på mitt hjärta är från 15:e januari...

Så där ja, nu har ni fått hela "storyn" kring vår resa upp till Luleå. Det känns jätte tråkigt att jag inte kan visa dagens bilder så jag lägger ut en gammal bild som tröst :-)

Nu ska jag sätt mig och läsa så att jag blir super trött och kan somna. Förstår inte helt varför jag inte kan somna när jag lägger mig på nätterna? Lite små jobbigt... Också vill jag inte tända lampan så att jag väcker min älskade sessa heller. Såg föresten en perfekt läslampa som går på batteri som man fäster på boken när vi var i Thailand, ångrar att jag inte shoppade den... just nu hade den varit perfekt! :-) Ska föresten gå till Claes Ohlson butiken imorgon och checka om de har en sån för där finns väl "allt"?!

God natt och sov så jätte gott mina kära läsare! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamma till två små pojkar

God morgon! Men tänk att du snart kan shoppa hur många som helst sådana läslampor =) Tack för tipset om Lacoste, jag tror bara att jag inte kommer att hitta skorna här för jag har inte sett dem nånstans. Däremot köpte jag redan i våras ett par marinblå/vita-tygballerinas från Lacoste som jag använder än idag. Men de vita hade helt klart passar i min garderob med tanke på även nästa sommar. Frågan är bara om den butiken skulle kunna skicka såna till mig mot postförskott kanske, har du nåt telnr till den butiken? Kram !!!

2007-08-13 @ 04:20:05
Postat av: Linda

god morgon, god morgon! alltid lika trevligt att gå in här på morgonen och läsa vad du skrivit på natten... tusen tack!
hoppas du hinner läsa detta innan du åker på din shoppingtur: superläslampor hittar du på http://www.lightwedge.com/
ha en bra dag, tjejer!!

Postat av: Anna

God morgon! Sitter här med ett litet problem som jag tror att du kan hjälpa mig med! Jag har läst din blogg sedan en tid tillbaka och tycker att det är så mysigt att läsa om ditt liv med din prins och prinsessa! Problemet ja... Eller problem och problem... saken är den att jag och min sambo är bjudna på en "inför-bebis-födelse"-fest och skall således ha med oss en present till bebisen. Eftersom du verkar vara en hejare på presenter och dessutom väldigt kreativ (också har du ju en egen liten bebis!) så tänkte jag att du kanske har något tips på present?!! De vet ej kön än, vilket försvårar presentvalet... Är jättetacksam för tips! Tack för en bra blogg och fortsätt att stå på dig som du alltid verkar göra! Kram Anna

2007-08-13 @ 07:42:01
Postat av: AnnaStina

Mamma till två små pojkar-
Vilken storlek har du? jag kan ju gå och checka för dig idag om du vill? :-) Ska ändå dit en tur för mamma fick sån lust på skorna hon också :-) Kan fråga om de sender mot postförskott då jag går dit. Nu ska jag göra mig klar för en morgon promenad här. Har ett par kg jag vill bli av med ;-) Önskar dig en underbar dag!! Kramar! :-)
Linda-
Tack själv för ditt trevliga inlägg ! :-) och TACK för tipset om lampor, ska kolla in det. :-) Önskar dig en strålande måndag! Kram! :-)

2007-08-13 @ 07:43:05
Postat av: AnnaStina

Anna-
Förlåt sent svar! Jag ser att du skrev ditt inlägg samtidigt som jag satt och svarade på inlägg så jag fick inte med mig ditt förrän nu :-)Åååå så KUL att ni ska på en "baby shower"! jag hade också tänkt att ha en sån innan jag fick min sessa, min veninna hade t.o.m. shoppat de FINASTE inbjudningskorten i USA till mig men vad hände? jo, plötsligt är min sessan nästan 1 år! ;-) Tiden går ju bara TOK fort så jag hann inte med den festen.. Nu vet jag ju inte vilken summa ni ska shoppa för så här kommer några olika present tips i olika prisklasser: Lexington har ett super sött "newborn baby" handduks "kitt" som består av en större handduk + tvättlappar i en fin förpackning. Den är helt neutral för vilket kön babyn är och den har jag själv köpt till vänner som verkligen uppskattat den! :-)(tror priset är runt 500kr men lite osäker..). Vita bodys från "Petit Beatau" är PERFEKTA för en nyfödd bäbis, de är super mjuka och sköna och vitt passar ju både tjej och kille. Ett "musik mobil" som babyn kan ligga och lyssna på och titta på innan han/hon ska somna, antingen en sån som man hänger ovanför sängen (men mamman kanske redan shoppat en sån som ska matcha inredningen på rummet?) eller en sån annan variant som man monterar på insidan av spjälorna, tex den med "Nalle Puh" som visar bilder på väggen. Den fick min sessa av en vän till mig och den har hon ÄLSKAT!! Annars kan du köpa ett fint gossedjur, tex en björn som passar både en tjej & kille. Eller - ett "kitt" som de kan göra gipsavgjutning av foten eller handen på den nyfödda!
Jag ska tänka till lite om jag kommer på nåt mer! Nu måste jag krypa i säng innan jag somnar här vid pc´n.. ;-) Hoppas mina tips är till hjälp! Kram!:-)

2007-08-13 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91