Solig onsdag i Oslo!

168397-651
Här sitter vi och myser på min mosters balkong måndag kväll.

Hjärtat vaknade vid kl.7 idag, fick mat  och sen myslekte hon med oss i sängen innan hon sött somnade om igen i sin egen säng och vaknade strax efter kl.10. Jätte skönt med sovmorgon efter vår resdag igår :-)

Här dånar byggnadsarbetarna utanför och jag har precis lyckats se att det är fint väder ute så - ja, vi är helt klart hemma nu ;-)

Sitter redan och planerar nästa resa, vi får se vart det blir!?

Jag är så GLAD för alla kommentarer jag fått när vi varit i Stockholm och idag ska jag svara på allihopa! :-)

Önskar dig en super dag & du -
skicka ett vykort till någon vän du inte mött på länge idag! :-)
Själv ska jag posta "ett gäng" kort jag skrev i Stockholm men som jag tyvärr glömde att posta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91