Skön söndag!

Mitt hjärta vaknade vid kl. 8 och efter morgon flaskan så passade jag på att hoppa i duschen medan jag hade "barnvakt" innan  mamma & Hans åkte iväg till golfen för det är en sån lyx att få duscha i lugn och ro :-)

Sen tog jag och sessan en power walk "runt sjön", det är en prommin j  µ u 899 oj   ft t   vb vb b ops, det där var  Johanna som skrev lite ;-)  Vi tog i alla fall en walk på 4 km, super skönt! :-) Jag känner mig så himla nöjd över att jag kommit mig igång med min power walk igen.

Gick en walk nästan varje morgon innan jag mötte JIG men efter det spårade jag ur... ;-) På "den tiden" hade jag även en personlig tränare på S.A.T.S som stod där och väntade på mig på morgonen vid kl. 8 och det var ett såå perfekt sätt att träna på.!

Oj, inte lätt att skriva här nu. Mitt hjärta vill leka..  Det började precis att åska, annars var planen att åka ut till vår stuga i skärgården idag..  Om det går över fort så åker vi senare.  Måste gå till hjärtat nu..

Kom ihåg att fånga de lyckliga stunderna idag!! :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

hittade denna sidan och kom tänka på dig direkt att en sådan borde du ha=)
http://www.prylportalen.se/ArticlePages/200707/25/20070725135149_MKF950/20070725135149_MKF950.dbp.asp

Postat av: AnnaStina

Anna-
Jag försökte precis gå in på länken du skickat mig men det fungerade inte :-( Kan du prova att ge mig den igen? kanske det bara blev nåt fel i kopieringen? Blir ju NYFIKEN!! :-)

2007-08-12 @ 13:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91