Shopping makes a girl happy!

168397-915
Jag såg den här jackan på Zara i Stockholm...köpte den inte då men fick den inte ur huvudet så när jag kom hem till Oslo gick jag raka vägen till Zara och köpte den ;-)

I LIKE MY MONEY WHERE I CAN KEEP MY EYE ON IT.
ON MY CLOTHES-RAIL.

Så står det på ett av alla kort jag har i min "box" och det är stämmer ganska bra in på mig... ;-)

Den här rosa jackan i lite "Chanel stil" shoppade jag på Zara förra veckan för endast 799kr. När man hittar något så fint till ett så bra pris så blir man helt enkelt HAPPY!! :-)

Nu ska jag vara duktig flicka och sätta mig och softa med ett glas rosa champagne och några kort som ska skrivas och sen ska jag lägga mig tidigt. JIG är bortrest med jobbet så jag får mysa med Gucci.. 

Imorgon ska jag fortsätta "the story of my life" också är det ju FREDAG, det blir kul!! :-)
God natt & sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Shopaholicmamman

Rosabubbel låter härligt=)Väntar med spänning på fortsättningen av "the story of your life" hihi... kramis..

Postat av: Shopaholicmamman

Föresten.. Perfektionist som jag är skulle jag vilja fixa bannern på din blogg så det är lika mycket vitt på båda sidorna.. är det okej om jag gör det? kramis

2007-08-23 @ 20:52:53
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Du är ju bara FÖR snäll. TACK snälla snälla du, det får du självklart jätte gärna fixa! :-) Jag är sååå tacksam och glad för att du gjort min blogg så FIN.! Paketet kommer en dag snart...! ;-) Kram! :-) P.S rosa bubbel är det godaste ;-)

2007-08-23 @ 20:56:57
Postat av: Jessica

Men du - jag blir SÅ avis på dig som har Zara i närheten ;) Dom verkar ju ha mycket fint nu i höst.
Är barnavd också bra ?
Njut bubblorna !
Krameli :)

2007-08-23 @ 21:01:10
Postat av: josefine

ÅÅÅ så fin, denna vill jag ha!
Du kommer vara FAB i den o med beige vagn till? kramar o NJUT kvällen!

2007-08-23 @ 21:02:51
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Jessica-
Jag tycker aldrig Zara har haft så mycket fint som nu! Den här hösten slår de nog faktiskt rekord i att ha många fina saker i butiken samtidigt! :-) Barnavd har jätte mycket fint! men jag har aldrig shoppat något till min sessa där.. Du får komma hit på shopping weekend och bo hos oss!!! Du & Jolina är sååå välkomna! :-) Puss & Kram! :-)

2007-08-23 @ 21:03:17
Postat av: AnnaStina

Josefine-
Shoppa den!! :-) så smsar vi varandra bara så att vi inte blir "twins" *ha, ha* ;-) Puss! :-)

2007-08-23 @ 21:05:05
Postat av: Jessica

TUSEN TUSEN TACK för inbjudningen vännen !!
Vi kommer gärna en helg i höst :)
Sussa gott och dröm sött !
Godnattpuss :)

2007-08-23 @ 21:16:22
Postat av: Jill

Den var ljuvlig. Härligt med en färgklick på hösten.

2007-08-23 @ 21:20:50
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Linn

Helt underbart fin jacka :) måste kolla på den då jag ska till stockholm och shoppa med syster nästa vecka. Ska bli kul att få höra mer av historien om ditt liv i morgon, men nu sängen! Godnatt

2007-08-23 @ 21:56:17
Postat av: grombaben

Ah, den var FIN! :)
Ble ikke kjøttboller på Ikea, dro på Egon istedet og spiste wok i solen:) Ble så glad når jeg så nye Elle hadde kommet, men tok tid å finne det. 1. stedet hadde de det ikke. 2. stedet sa han i kiosken at de bare hadde C!, D! og E!, men ikke noe L... Hehe.. men han fant det nå til slutt:) God helg til dere:)

2007-08-24 @ 06:58:17
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Mamma till två små pojkar

Precis den jackan (!) höll jag i iförr igår för att den hade åkt ner från en galge i butiken så jag skulle bara plocka upp den :)

2007-08-24 @ 11:20:22
Postat av: AnnaStina

Jessica-
Ni är ALLTID välkomna till oss!!! :-) Ni får bo i hjärtats prinsessrum! :-) Puss!
Jill-
Ja, det är härligt med något som bryter allt det grå & svarta. :-) Jag är så lycklig över att det finns så mycket rosa i höst. :-)
Linn-
Jag har tyvärr inte fått tid att skriva något om mitt liv idag :-( Får se om jag får det till, annars imorgon! :-)
Grombaben-
Ha, ha :-) *skrattar högt* Vad var det för nolla som jobbade i kiosken? :-) Gud så kul.. C!, D! E! men inte L!, ha ha :-) BRA han tog sitt förnuft till fånga och hittade ELLE!! Kram! :-)
Mamma till två små pojkar-
Så lustigt! :-) Hur var sista dagen på jobbet?? Kram :-)

2007-08-24 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91