S N Y G G !

168397-923
Den här svarta läckerbiten hänger nere på Høyer butiken på Skøyen.. Pris: 3.798nok.

Efter Mallis gick vi och mötte upp Kjersti och tillsammans gick vi en tur ner till Skøyen för att se vad de fått in för höstnyheter på "Høyer". Det första jag ser är den här SNYGGA dunjackan från "Moncler" så nu står den på min "önskelista"..... Åååå så FIN den är.! Det jag gillar med deras jackor är att det är lätta, nätta, sitter "tight" och  som pricken över i är de VARMA. En perfekt snygg jacka att vara lagomt "sporty" med  i city.!

Sen hittade jag den UNDERBARA tunikan från By Malene Birger som jag tipsade om att jag sett i nya svenska "Mama".. Ska fota och lägga ut bild på den imorgon!! Den fick följa med både mig och Kjersti hem så nu blir vi "twins" ;-)

Det var riktigt härligt att se på alla tjocka mysiga höst kläder mitt  i sommar värmen. Snacka om kontrasternas dag... ena minuten är vi på Mallis, nästa står jag i shorts och provar en varm dunjacka.! :-)

P.S. Jag minns att jag hade en Moncler jacka då jag var yngre (med andra ord för typ 100 år sen), det är lite kul att de "kommit så starkt tillbaka".

Kommentarer
Postat av: Sofie

Riktigt underbar dunjacka, snygg och skön. Klart min favorit:)Stor och go att mysa i:)

2009-05-03 @ 02:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91