Prinsesse armband.

168397-656

De här fina "smyckeskrinen" fick min prinsessa i dopspresenter. Jag tycker att de är helt underbara! :-)

Armbadet shoppade jag nu då vi var i Stockholm till mig själv :-) Jag hade ett sånt för flera år sedan, då sålde jag liknande bokstäver & armband i min butik, men det har jag tyvärr inte kvar. Så - när jag nu var och shoppade söta saker till mitt hjärta på barnbutiken "Sprall" på NK så shoppade jag det här :-)

Man väljer bokstäver också trär man dem på det armband man valt (de finns i flera färger). Jag valde så klart rosa! Det här armbandet är också ett perfekt presentips till prinsessor som fyller år!

Jag köpte ett som det står "Meja" på också till min vän Veronicas dotter Meja. Kul present att ge och kul att få! :-)

Nu ska vi försöka komma oss ut en sväng och få lite frisk luft.

Kommentarer
Postat av: Angel

tjusigt...Kan ju tipsa om melta.se som har massa söta saker med hello kitty bla var jag i deras butik häromdan och köpte en hello kitty termos om jag använder den eller inte är en sak men den var ju så söt tror det är lite ditt fel hehehe allt rosa smittar av sig =) hoppas ni har en bra dag

Postat av: AnnaStina

TACK för tips! :-) Och vad roligt att min rosa "värld" smittat av sig ;-) En Hello Kitty termos låter bara underbart! Själv har jag ju sååå lust på den där förfärligt dyra Hello Kitty pc´n de gjort till sitt 30 års jubileum... hmm..

2007-08-01 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91