Ny härlig dag!

168397-713
Här är mitt hjärta igår kväll.

Det var något fel på blogg.se igår kväll så jag kunde tyvärr inte blogga senare på kvällen :-( Men nu fungerar allt igen! :-) så jag lovar att svara på era kommentarer snart :-)

Jag och sessan är helt nyvakna nu. Hjärtat vaknade vid kl. 6.30 men ville bara ha nappen som ramlat ur munnen så hon somnade direkt om igen och sov till strax efter 9. Otroligt skönt! :-)

Idag ser jag vackert BLÅ himmeln då jag tittar ut så det blir parken för oss idag. Men nu ska jag börja med att fixa till oss för dagen nyvakna som vi är. Passade faktiskt på att tvätta håret vid kl. 1 i natt så att jag ska spara tid nu på morgon. Det gäller att planera sin tid när man har en liten sessa ;-)

Jag hittade en så fin text i en liten bok jag har...

"Du kan bli vad som helst. Dina tankar, det liv du vill leva, dina drömmar kan förverkligas. Du blir allt du vill vara. Du är lika obegränsad som det gränslösa universum."

Allt är möjligt och idag har vi en ny dag att njuta! :-)

Nu ropar mitt hjärta "mamma" så jag ska gå och mya med henne.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91