New York shopping.

168397-952
Idag ville mitt hjärta ha nappen i munnen på alla bilder...  Bilden är från idag då hon lekte inne på sitt rum.

Jag började shoppa till min sessa TIDIGT, faktiskt så fort jag fick veta att jag var gravid, vilket innebär att jag helt glömt bort vissa saker jag köpt för de har hamnat i lådorna i byrån där de inte syns... Så idag hittar jag tex det här underbara domino spelet med Hello Kitty!  Det shoppade jag i New York i februari förra året och det passar ju utmärkt för sessan att leka med nu så det blev "dagens leksak"! :-)

Nu sover mitt hjärta sött och jag ska ta tag i att fota dagens tips också har jag lagt kinasnacks på kylning... mums...! ;-)

Drömmer föresten om en shopping tur till New York snart igen.... men det får bli efter Thailand...shoppingen där är ju bara L O V E L Y och jag Ä L S K A R den byn!!! Helt klart coooolaste stan!! :-)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Nappis är ju så gott... Å vad gör vel det man ser ju ett smil runt ögonen, å så är det ju en rosa NUK som matchar kläderna.
*nydlingen*

Postat av: AnnaStina

Ja, idag bara älskade sessan sin NUK. De är ju bara de finaste napparna tycker jag eftersom de är så fint ljusrosa.. :-) Och "napphållaren" med silkesband är min favorit för den matchar ALLA sessans kläder och är inte så "klumpig" som många andra sånna är. Jag fick jobba tok länge med att få henne att börja med napp och sedan den dagen är det bara NUK som gäller, hon gillar inga andra ;) Kram! :)

2007-08-27 @ 21:10:44
Postat av: Sessan

Vad konstigt med dessa svenska barnen att man måste jobba sån för att få dom att ta napp !!
Vi slet som djur med detsamma & prinsessan tog inte napp för vid 6 månaders ålder & nu är hon värsta napp tjejen.
Men det är en stor trygghet så dom får bara snutta på tycker jag.
Hon är ju så söt din lilla flicka *hjärtan*

2007-08-27 @ 21:36:48
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91