Mysig Odeon stund!

168397-845

Efter kalaset gick jag en tur med sessan så att hon skulle få sova vidare för hon var ju såååå trött. Men vad händer? Jo, när jag lyfter ut henne ur bilen till vagnen så vaknar hon och sen låg hon och försökte somna om i vagnen men då vi gör entré på Odeon - där jag skulle möte upp min veninna Trine för lite girl talk  medan sessan sov - så börjar personalen att ropa "Hej Johanna!" och vinka till henne och då blev hon så "vaken" att hon inte klarade att somna om.

Så - hon satt och åt pommes med mig i soffan och drack massa vatten och hade det lika mysigt som mig och Trine :-)

När vi sedan kommer hem så upptäcker jag, efter ca 1 time, att jag inte har med mig min kamera hem. Jag fick så klart P A N I K!!! för jag insåg att den låg kvar i soffan där vi satt. Ringer Odeon och han som svarar säger "nej, vi har inte hittat någon kamera där och vi ser ingen i soffan heller" , då ber jag att få tala med hon som serverat oss för jag VET ju att den är där och mycket riktigt , hon hittade min söta lilla röda kamera mellan kuddarna i soffan där det nu satt nya gäster. VILKEN TUR!!! säger jag bara!!! :-)  Så jag fick mig en prommis dit och hämta den...

Och nu är jag faktiskt på väg dit igen tror jag?! ska ut en tur med Trine så nu ska jag ta och piffa till mig innan det blir för sent.. :-)

Kommentarer
Postat av: Frida

söt bild:)

Postat av: AnnaStina

Tack Frida! :-)

2007-08-18 @ 23:31:48
Postat av: Jessica

Åh, vad söta ni är kära vän !
Man kan riktigt se hur ni myser !
Din tunika är ljuvlig !
Kramisar i massor :)

2007-08-19 @ 06:39:54
Postat av: AnnaStina

Tack sötis! :-) Jag är väldigt glad jag shoppade den tunikan, känner på mig att den kommer att användas flitigt i höst :-). Kramis! :-)

2007-08-19 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91