Min solstråle.

168397-716

På vår eftermiddagstur sov sessan sött fram till att jag öppnade en "Farris" (=Ramlösa) och den sprutade över hennes söta små fötter så att hon vaknade :-) (flaskan hade nog åkt lite för mycket vagn och skakats till ordentligt).

Var innom "Martine" (barnbutik) och shoppade fler kardborre spännen till hjärtat så att hon kan ha spännen varje dag :-) Bl.a. ett med en prinsessekrona på som var SÅ söt.! Det blev en skön promenad dit ner i sommar värmen. Nu är det verkligen lika varmt som på Mallorca här.. helt underbart! Men så har det ju varit de senaste åren, att augusti är en super fin sommar månad. Sommaren är ju egentligen bäst juli & augusti nu till skillnad mot förr då det var juni & juli.

Nu har JIG precis kommit hem från jobb så nu NJUTER jag av några minuters "egentid" innan jag ska hoppa i badet med mitt hjärta så att hon blir klar för natten innan "Allsång på Skansen" börjar.

Min plan är att faktiskt gå ut i kväll, vi får väl se om jag lyckas...? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91