Liten vill blir stor.

168397-905
Spana in fötterna... hon står på tå nästan hela tiden. En prima ballerina ;-)

Mitt hjärta ställer sig upp hela tiden precis överallt där hon kan hitta något att ställa sig mot. Också står hon där hur länge som helst och ibland sätter hon sig bara ner igen men ibland så trillar hon rakt baklänges... och jag får springa dit och trösta.. Stackars liten. Hon vill så gärna bli stor nu! :-)

Nu sover hon sött i sin säng och jag ska passa på att kasta mig i duschen, fixa håret och äta frukost innan hon vaknar. Om jag har är mega effektiv så hinner jag allt.. ;-)

Sen är planen en tur ut i SOLEN och möta upp Josefine & Co och sen ska vi mysa med Kjersti. Detta blir en underbar dag! :-)

Kommentarer
Postat av: Angel

ojojoj duktig hon är

Postat av: Jessica

Sötaste du !
Åh, vad DUKTIG hon är din lilla ballerina :)
Jättefin bild :) Hon riktigt strålar över att kunna stå !
Du-såg du mitt mejl igår ang svenskt el norskt konto ?
Njut kvällen !!
Puss & kramisar :)

2007-08-23 @ 19:32:24
Postat av: AnnaStina

Angel-
Thanx! :-)
Jessica-
Hon blir nog en balett tjej en dag min sessa precis som min mamma ;-) Jag såg ditt mejl, TACK!, kontot är NORSKT. Myyyyys nu med alla dina tidningar! Jag är sååå tröttis så jag ska snart landa i soffan en stund... Kram! :-)

2007-08-23 @ 20:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91