Jag älskar höst kläder!

168397-941
Höstnytt från By Malene Birger. Det här är en sån där tunika som kommer flyga ut ur butikerna så... löp & köp..! ;-)

Här är den snygga tunikan jag skrivit om flera gånger. Jag har shoppat den på "Høyer" butiken på Skøyen här i Oslo. Den är från By Malene Birger och i Stockholm hittar du det märket på bl.a. NK och Riddargatan 12. Det är små små hästar i svart på det lila tyget och i ryggen är det knappar och ett svart silkesband som man knyter en rosett med. Jag älskar sånna detaljer! :-)

Den här kommer bli en klar favorit i höstgarderob. Ska ha svarta leggings och stövletter till.!

Jag är en riktig höst tjej!! Älskar färgerna på träden, den friska luften, höstmörkret som man kan tända ljus i och alla de UNDERBART härliga höstkläderna!!! Tjocka sköna tröjor, stövletter, sjalar, jackor, koftor.....mmmm... I love it!!! :-)

P.S Malene Birgers show på modemässan i Köpenhamn var alltid den LÄCKRASTE!!! av alla shower jag var på. (jag var på mässan alla år jag hade butik)

Kommentarer
Postat av: Ida

Exakt det gick jag och tänkte på när jag promenerade hem från mamma och pappa idag. De fina färgerna, tända ljus, nya höstkläder och hur mkt jag gillar hösten:) Här uppe har löven redan börjat gulna och imorgon börjar skolan, så idag var det riktig höstkänsla ute (kylan gjorde också sitt:P) Kramis

Postat av: Lalla

Håller helt med dej, Hösten är underbar!
Färgerna, kylan, Kläderna och ljus o myset!
Ha en bra kväll, Kram Lalla

2007-08-26 @ 19:12:57
URL: http://lillalallas.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Ida-
ÅÅå det är ju bara sååå vackert då träden skiftar färg till höst! :-) Vi kan verkligen se fram emot en riktig MYS-tid nu närmaste månaderna innan snön kommer..! (hjälp - det går fort..) Kram :-)
Lalla-
Ja, hösten är LOVELY!! :-) Hoppas att du har en mysig kväll!? Kram. :-)

2007-08-26 @ 19:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91