Hösten = perfekt tid för sjal!

168397-969
En underbart skön sjal från "Mathilde" i Stockholm. Den fick följa med mig hem då jag och sessan var där för en stund sedan...

Jag Ä L S K A R sjalar! De piffar ut det enklaste anntrekket (norskt ord för "outfit") , värmer skönt i halsen och det är super SNYGGT med en fin sjal. :)

Den här underbara rosa sjalen har jag shoppat på "Mathilde" i Stockholm. Den är från ett märke som heter "Jaliero Sarti" och det är en helt extremt skön kvalitet. STOR är den också så om man "vecklar ut den" så kan man använda den som en "liten filt" när man är på längre flygresor och blir frusen på flyget (det blir alltid jag...) eller när man sitter å en ute servering en kylig höst kväll...

Sjalen finns i många fäger och olika  priser efter vilken kvalitet du väljer. Den är mitt bästa shopping tips idag! Ska du köpa en skön, snygg, fin, sjal den här hösten så tycker jag att du ska köpa en sån här! :)

Nu ska jag och hjärtat göra oss klara och gå ut och njuta höst solen! :)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Helt enig!!!
Många sjalar måste varje kvinna ha & spec i olika rosa färger *ilike*
Ska nog ha mig ett par nya nu i höst så tackar så mycket för Mathilde tips ;0)

Postat av: Shopaholicmamman

Hihi kul att höra en till som är sjal galen.. Jag har hur många som helst i alla dess färger och märken... Mina fovoriter är från burberry och hermès.. Gick det bra på dagis.? va fröknarna trevliga och så? Är det ett bra dagis? är riktigt nöjd med vårat.. 2 avdelningar med 15 barn på varje och 8 fröknar 4 på vaje avdeling. EGen kokerska, ligger vid skogen.. Helt underbara fröknar... HA en ljuvlig höstdag.. Massa kramar

2007-08-29 @ 15:04:01
URL: http://shopaholicmamman.blogg.se
Postat av: Rebecca

Hej, så underbar! Jag har lånat bilden till min blogg men om jag inte få det så kommentera så tar jag bort bilden direkt! Kram Rebecca

2011-03-30 @ 19:24:47
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91