Hej då fredag!

168397-993
Här vinkar vi "Hej då" på sessans dagis idag.

Nu är det dags för mig att säga "hej då" för idag. Jag är sååå trött efter en dag fylld av stress, resande, härlig shopping och mysig middag. Nu ska jag MYSA med den nya bladerna jag shoppade idag: ELLE Interiör (svenska!) och "Föräldrar & Barn".... att bläddra i nya blader är bland det mysigaste jag vet faktiskt! :-)

Och vet ni, jag tror att jag kommer att klara att göra min askungen idag (jag misslyckades totalt igår..), det är det som är det härliga med att resa bort.. man har ingen tvättmaskin att starta, disk att plocka undan eller kattsand att tömma...

Det här blir en helt UNDERBAR weekend!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Bea

Godnatt! Tror oxå att jag hinner att göra en askungen om jag skyndar mig ;)

2007-08-31 @ 21:40:09
Postat av: AnnaStina

Ja, hjälp - nu måste vi skynda oss! ;-) Sov gott!! God natt kram :)

2007-08-31 @ 21:46:09
Postat av: Madde

Fin sjal, är det också Jaliero Sarti? Får man fråga vad en sådan kostar den beigefärgade?

Mvh Madde

2008-10-27 @ 13:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91