Härligt varm & solig dag har vi haft!

168397-896
Här är jag och mitt hjärta på "Lektar´n Lounge". Min mobil är den bästa leksaken i hela världen för min sessa... hon håller på med den heeela tiden..

För första gången i sommar var vi en sväng på "Lektar´n Lounge". De har super sköna stora kuddar att sitta / halv ligga på och det passade perfekt för en busig sessa.  När vi satt där kändes det som att vi var vid Medelhavet för oj! så varmt det har varit idag! helt fantastiskt!! :-)

Det var verkligen jätte mysigt att träffa Kjerstin för vi hade inte setts på jätte länge. Hon hade precis blivit sambo och var så där härligt nyförälskad så jag är SÅ glad för hennes skull!

Nu, kl. 21, somnade precis mitt hjärta. Vi har haft en jätte mysig kväll här hemma med lek och bus också har vi badat. Jag badar tillsammans med mitt hjärta nästan varje kväll och det är såå mysigt.! Vi sitter i badkaret och leker med en massa leksaker och badankor och små båtar... sen får hon alltid sin flaska med välling (eller baby pluss) och sen somnar hon sött efter att hon tränat att ställa sig upp ungefär 25 gånger ;-)

JIG ringde precis från Uddevalla där han gjort ett stopp på vägen hem för att shoppa svenska delikatesser som... köttbullar, smörgåsrån, kinasnacks etc.  Fördelen med att han har ett företag i Sverige är att han kommer hem med SVENSK mat, nackdelen är att han är borta väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Var på IKEA idag o hittade en hel karton med rosetter som man sätter på paket...tänkt direkt på dig..kanske vore det nåt för dig som är så pysslig o trixig.....det var 48 rosetter för 39 kronor, ett fyd tycker jag..ha det bra!!

2007-08-22 @ 19:21:04
Postat av: AnnaStina

Tack snälla du för tipset! :-) IKEA har ju bara de allra bästa priserna, jag menar: 48 rosetter för 39 kr ?!? Det är helt crazy! Snacka om FYND precis som du skriver :-) Var det några rosa undrar jag nyfiket? ;-) Kram! :-)

2007-08-22 @ 21:50:46
Postat av: Evelina

Det var rosa, blå,röda, ljus gröna, vita, svarta, guld o silver.....Massor med härliga färger....Nu längtas jag efter att göra paket...=)
Kram

2007-08-23 @ 13:00:32
Postat av: AnnaStina

Sounds lovely! :-) Ska titta efter dom nästa gång jag besöker IKEA. :-)

2007-08-23 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91