Gratis middag!

168397-990
Det ser nästan ut som att min sessa håller på att trilla baklänges för att hon inte vill ha maten jag ger henne ;-) Men i verkligheten så älskade hon maten och tok myste. Det blev bara inte så synligt på bilden...

Inte nog med att vårt rum är som en "vanlig lägenhet", de bjuder dessutom alla sina gäster på GRATIS kvällsbuffé! DET, mina vänner, är vad jag kallar BRA!! kundservice!! :-) Så de får helt klart en guldstjärna i boken av mig!! :-)

Jag trodde nästan inte mina ögon då jag såg buffén! Det var pastasallader, allt man behöver för att gör sig en egen sallad, massa olika goda bröd sorter, olika kex, massor med frukt (uppskuren melon, banan, apelsin mm.) varm mat: makaronilåda med korv (PERFEKT!! mat för Johanna! hon älskade det och åt massor!) och till dessert kunde man göra sig sin egen "banansplit"!

Vi hade planer på att gå ut och äta (jag var lite skeptisk till en gratis hotell buffé...)  men vi är sååå glada att vi valde att gå tillbaka till hotellet och äta för det passade lilla hjärtat bäst. ! Också var det GOD mat och otroligt bekvämt att ha nära "hem" då vi ätit klart.! :-)

Mer barnvänlig hotell weekend än så här kan man inte få! I love it!!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter som samma hotell jag bodde på när jag var i GBG senast. Frukosten är toppen, man kan göra egna våfflor, mums! Hoppas ni får en skön helg i götet!

2007-09-01 @ 06:16:15
Postat av: Emma

p.s Hette det inte Clarion eller nåt?! :D

2007-09-01 @ 06:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91