Fredags bus på dagis!

168397-985
Mitt hjärta var sååå busig när bilden skulle tas. Hon ville absolut inte stå upp, benen var som "gelé" :-)

Dagens ord är: "stress"!!! Men vi får ju slappa på tåget..

Vaknade kl. 9, sen iväg på dagis, så hem och nu ska här packas klart och lunchas och sen iväg till tåget.. Det går kl. 13 och dit kan vi INTE komma försent så nu ska jag skynda på här.

Jag bloggar så fort vi kommit fram och vem vet - jag kanske t.om. kan blogga från tåget?

Önskar dig en underbar fredag och en härlig weekend!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej! Det öser ner här i Göteborg, så tag med regnkläder!
Ha en trevlig helg!
M

2007-08-31 @ 09:53:02
Postat av: Anna

Ha en supertrevlig helg i regniga Göteborg!
Anna

Postat av: Linda

Önskar er en trevlig helg i Göteborg!
Kram Linda

2007-08-31 @ 10:04:55
URL: http://easydoesit.blogg.se
Postat av: Anonym

Hoppas du kan ta en paus i Gbg och blogga lite! Annars blir det väldans tomt här ;) Trevlig helg!

2007-08-31 @ 11:33:28
Postat av: Angel

Trevlig resa

2007-08-31 @ 11:41:38
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hej, hoppas att ni får en riktigt mysig familjehelg i Göteborg med god mat, dryck och massor av härlig shopping.
Varma kramar Camilla

2007-08-31 @ 11:41:38
Postat av: Sessan

Nåmen så go den jenta är da !!!
lilla barnehage snuppa.
Ha en fantastisk helg & kos er i Gbg.

2007-08-31 @ 16:57:11
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej, igen... Tack för att du svarade på min kommentar, jag tipsade om en prinsessematta till din dotters rum! Nu kommer jag med ett annat tips, kolla in Blixman´s blogg, och inlägget d.29 augusti, VÄRLDENS finaste cupcakes till en riktig "prinsess"familj, med rosa fluff och rosa prinsessekrona, SÅKLART!!! Sök på Blixman
Värt en titt i a f... Sköt om er!

2007-08-31 @ 18:46:08
Postat av: AnnaStina

TAAAAACK snälla ni!! :-) Jag riktigt njuter av att vara i Sverige och vår weekend har haft en helt PERFEKT start idag!! :-) Önskar er också en underbar helg! *Kramar*! :-)
P.S Jenny - jag finner ej denna "Blixman"?

2007-08-31 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91