Dagens shopping tips Nr.1!

168397-991

Den här super fina tunikan / klänningen fick jag av min älskade JIG idag då vi var på shopping. Den är snyggt "blek rosa" och gör sig så klart "bäst på" men jag ville ändå visa er den för jag misstänker att den inte finns kvar så länge..

Shoppade den på H&M´s trendavdelning i "Nordstan" här i Göteborg. Den blir helt perfekt med en liten "cardigan" till och leggings, eller slitna jeans..! Pris: endast 398 kr.  Om jag sett någon hade på sig den så hade jag absolut trott att den är från tex "Day" och kostar 1.398...! Det är sånt som gör att jag gillar H&M Trend!! :-)


Kommentarer
Postat av: Josephine

Väldigt söt, gillar färgen. H&M har faktiskt blivit grymma senaste tiden.

Postat av: AnnaStina

Ja visst har dom! :-) Jag har ALDRIG shoppat på H&M förut men började med det i sommar och just deras "Trend avdelning" är lovely!! :-) Det är där jag hittar allt det finaste! :-)

2007-08-31 @ 21:39:36
Postat av: Ida

Den är så söt! Jag har köpt den och ska ha den på min dotter dop nu på söndag:)

2007-09-01 @ 06:01:02
URL: http://momieida.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91