Dagens outfit.

168397-861

Nejdå, jag ska inte börja med "dagens outfit" på min blogg men eftersom jag inte tyckte att tunikan kom till sin rätt på förra bilden så visar jag istället hur den ser ut på mig idag! :-)  Vissa plagg måste helt enkelt ses på.!

Min sessa somnade då jag gjorde mig klar för att gå ut så nu blir vi hemma en stund. Jag ska göra iordning en present som ska postas och lite annat fix. Också ska jag mumsa i mig mitt favorit godis: "Kina Snacks" som jag tycker blir godast när det legat på kylning i kylskåpet en stund först.. så nu ligger de i kylskåpet och jag sitter och väntar på att de ska ha fått rätt temperatur ;-)

Det är föresten dagens tips: Sätt Kina snacksen (obs! den gula påsen med de små...) i kylskåpet precis före ni ska äta dem. Mums! ;-)

Idag kanske min blogg får "ny design"....!?!... spännande....!

Kommentarer
Postat av: miss c

ja den var mkt snyggare på.Ha en bra måndag :-)

2007-08-20 @ 11:29:50
Postat av: AnnaStina

Eller hur? Vissa plagg ska som sagt ses på! :-) Njut dagen.!

2007-08-20 @ 11:35:18
Postat av: Wilma

När ska du berätta om hela ditt liv ?, jag är så nyfiken :) massa kramar

2007-08-20 @ 11:38:14
Postat av: AnnaStina

Wilma-
jag lovar att berätta en del av mitt liv IDAG!, i kväll.! Håll utkik! :-) Kram! :-)

2007-08-20 @ 12:00:54
Postat av: Jessica

Sötaste,
Tunikan är SUPERfin !! Ringde min syster i Sthlm direkt så hon kan gå in på Zara och shoppa en till mig :)
Måste testa "trickset" med Kina snacksen nu när jag kommer till Sverige ;)
Kramis :)

2007-08-20 @ 17:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91