Dagen.

168397-877

Jag och mitt hjärta startade dagen med att öppna ett paket som kommit i posten och hjärtat blev SÅ glad för hon älskar böcker! Hon kan sitta och bläddra i dem och peka på bilderna jätte länge helt för sig själv... sött! :-)

Sen skulle vi möta upp Josefine & Elian kl. 13 i parken men det slutade med att vi blev så sena (ingen panik stress idag...) så vi mötte dem runt kl. 14 på Odeon istället. Sofforna där är så perfekta för de små att leka i också var det en underbart solig & varm dag idag så det var lovely att sitta ute.!

Nu har mitt hjärta precis somnat sött efter en super busig & mysig kväll. Jag är övertygad om att hon har fått med sig att hon fyller år idag för så busig som hon var i kväll har hon aldrig varit förut ;-) Det är LYCKA för mig att se henne så lycklig! :-)

Vid den här tiden, 21.40, förra året, låg mitt hjärta mot mitt bröst för första gången och det kändes helt magiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91