Ändrade planer & kärlek.

168397-846
Här är min sessa i em på Odeon. Sin mugg med vatten i ena handen och en skål pommes i den andra :-)

Jag blir hemma. Vi insåg att det är lite väl sent att gå ut nu när klockan närmar sig 00.30 så vi tar det helt enkelt en annan gång jag och Trine. Och eftersom sessan inte är helt i form så vill jag vara här hos henne om hon vaknar (och det gjorde hon faktiskt i skrivande stund.. hon hade tappat nappen.. nu sover hon sött igen)

När jag tittar på bilder av mitt lilla älskade hjärta så tänker jag alltid på hur extremt högt jag älskar henne. Hon är det absolut värdefullaste jag har i mitt liv och jag kommer att göra allt som står i min makt för att hon ska få ett lyckligt, soligt, roligt, händelserikt och harmoniskt liv.!  :-)

Nu sover alla här hemma utom jag och jag börjar själv bli trött...zzz... så jag avslutar dagen med några kloka tänkvärda ord och säger GOD NATT.!

"I drömmar och i kärlek är inget omöjligt."

P.S har inte glömt att lägga ut bilder på min shopping och lägenheten och att skriva om mitt liv... det är bara så många mysiga saker som händer på vägen som jag vill berätta här och nu... men snart så! jag lovar!! ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Godmorgon Prinsessor :)
Oj, vad sent du kommer i säng vännen ! Hoppas du har fått din skönhetssömn inatt.
Tänk att det snart är din lilla sessas tur att fylla 1 år. Tänk vad tiden går och jag har inte ens träffat underverket än !! Vi måste ses SNART !!
Jag ska ringa Pappa idag och höra om ditt paket har kommit fram. Vi är kvar i Norge, åker till hemstaden på tisdag. Längtar !
Önskar er en riktigt härlig söndag !
Krameli kram :)
PS. Jag har mejlat dig ang. "näsfridan" :)

2007-08-19 @ 06:37:30
Postat av: AnnaStina

Sötis-
Jag vet, jag är helt hopplös på att lägga mig i tid.. är nästan alltid uppe till kl. 02 och det är på tok för sent.. inte helt bra. Som tur var så vaknade inte mitt hjärta förrän 9.30 idag så jag fick min sovmorgon :-) Att du inte träffat min sessa ännu är ju egentligen ren skandal. ;-) Vi måste verkligen få till att ses snart söta vännen! Föreslog i ett annat inlägg att vi borde ta en shopping weekend du och jag och våra sessor. Vad mysigt det vore! :-) Jag har inte checkat mejlen idag men ska göra det senare och jag LOVAR att skärpa mig och bli bättre på att svara. :-) puss & Kram! :-)

2007-08-19 @ 18:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91