After beach.

168397-912
Hjärtat leker med Elians söta figur. Notera kontrasten på färgen mellan min arm och mitt ben... hmm.. ;-) Men då ska ni se min mammas "golfbränna" hon får varje sommar! Det ser ut som att hon ständigt har på sig kritvita sockar, så brun blir hon på benen! :-)

Efter badet satt vi och myste i solen en stund innan det var sov dags för hjärtat. Hon somnade nästan direkt då jag satte henne i vagnen och snarkade sedan sött i 1 timma. Hon är så söt när  hon snarkar :-) Hon gör bara det då hon sover på dagen och inte alla gånger, bara ibland, som idag... 

När hon sov så gjorde jag som man gör på Mallis, jag gick på "after beach"! ;-)  Tyvärr är ju caféet i Frognerparken inte det mest exotiska eller "glammiga" men dit gick jag. När man har på sig sina mörka solglasögon så ser man ju ändå så lite så jag inbillade mig att jag såg lite palmer och snygga människor ;-) Drack svalkande dryck och läste nya Damernas Värld och NJÖT solen!

Kommentarer
Postat av: Pussycat

Va söt :)

Postat av: AnnaStina

Thanx! :-)

2007-08-23 @ 20:02:38
Postat av: Jenny

Du har alltid så vackert hår,har du värmarullar?vad använder du för spray så att det håller hela dagen?Älskar att läsa din blogg,blir alltid så glad o ja hoppas att då jag får barn att jag hålls lika glammig som du!!!:)Kram o ha det super,imorgon får jag veta om jag blir antagen till en skola jag vill gå på,NERVÖÖÖS!!!:)

2007-08-23 @ 20:10:15
Postat av: AnnaStina

Jenny-
Åååå, tack snälla du! :-) Jag rullar faktiskt mitt hår på "kardborre" rullar från H&M nästan varje dag. Det tar TID men jag tycker att det är värt det och jag gör det "på rutin" :-)
Men utan mitt FANTASTISK spray skulle de inte hålla så bra. Jag använder " Bed Head" från TIGI. "Hard head" står det också på flaskan som är silver med svart text. Världens BÄSTA spray tycker jag! :-) Stort LYCKA TILL med antagningen till skolan. Jag håller tummarna! :-) Kram :-)

2007-08-23 @ 20:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91