Soft eftermiddag & baronessan.


Dansk inspirasjon: ELLE, Eurowoman, Bolig Liv, Sirene & Costume och till min glädje fick jag tag i svenska ELLE också (det selges ej i Norge). Om du ska shoppa blader i Cph så är det källaren på Magasin som gäller! där finns "alla". Och missa inte deras underbara cocos-bollar i butiken vid sidan om. Looove them!! :)

Runt kl.13.30 stack JIG & Johanna på bio för att se Knerten gifter sig (norsk film) och då landade jag i sjeselongen med mina nya blader som blev med mig hem igår men jag hann knappt till sida 5 i ett av dem innan jag sov gott...zzz... och sen vaknade jag inte förren de kom hem för en stund sedan.


Kommer du ihåg TV-programmet "Baronessan"? Det är en stor intervju med Carolina Fleming i danska ELLE och jag gillar verkligen henne. Tycker hon är en super flott, cool, vacker och inspirerande dame! På coveret myser hon tillsammans med sin nya kille (som by the way är 22 år) och nu väntar de sitt 1:a barn, hennes 3:e (hon har en dotter på 3 och en son på 7 sedan tidigare).


Caroline har bl.a. gett ut 2 kokböcker. Har du någon av dem? Jag stod och höll i dem igår och ångrar att jag inte köpte dem...

Ska samla ihop mig nu och gå ut och få lite frisk luft + handla hem indiskt till middag. Sen kör vi lördagsmys i soffan i kväll. Passar mig perfekt :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi kör på samma men med hyrfilm och Beck +lördagsfin mat :-).

Postat av: Anonym

Jag föll fullständigt för baronessan under hennes tv-serie som visade i svt för det måste vara några år sedan, kanske 2? Får jag tag i ELLE så ska jag helt klart köpa den.

Vad skönt att få slumra och sova lite på eftermiddagen, underbart! Önskar dig en fortsatt trevlig kväll, kram

2010-10-23 @ 18:15:04
Postat av: Mirva ♥ m. -04 & -05

Caroline är 34, han 22. Hittade lite info ;)



http://kvp.expressen.se/nyheter/1.1915685/caroline-fleming-och-nicklas-bendtner-avslojar-sin-karlek

2010-10-23 @ 19:55:30
Postat av: Ester

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 00:43:27
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91